Atostogoms BAI BAI

O štai ir vėl aš čia – bėgikas, nebėgikas, bėgikas, nebėgikas ir vėl bėgikas..  :) Galbūt jau supratot iš ankstesnių įrašų, kad mano santykis su bėgimu yra iš esmės pagrįstas jojo principu – jau žiūrėk atrodo pavyksta prisitraukti bėgimą arčiau savęs, o jis netrukus vėl nutolsta..  tada ir vėl prisitrauki, ir vėl nutolsta… Panašu, kad dar vienos atostogos baigėsi ir eilinį kartą vėl pradėsiu bėgioti iš naujo. Tiesa, dabar atostogavau ne per ilgiausiai – nepilnus du mėnesius, tai forma dar nėra visiškai nukritus iki nulio… bet taip kokia 70 proc. tai tikrai pakritus… :):)

Bėgimo entuziazmas šį kartą išgaravo kartu su Kauno maratono finišu. Ir jei paskutinį pasiruošimo mėnesį nubėgau virš 400 km, tai per 1,5 mėn po maratono – tik apie 100 km :) Skaičiai kalba patys už save, bet ką aš jums galiu pasakayti – VASARA!! Susiklostė taip, kad turėjau svarbesnių laisvalaikio reikalų, kurie bėgimui trukdė.. O mano prioritetų sąrašas sudėliotas taip, kad bėgimas jame toli gražu ne lyderis .. tai ir nebėgiojau.. vasarojau :):)

Visgi kaip ir visada iki šiol, jojo principas nepavedė ir galiausiai pasiilgau bėgimo, treniruočių, Neriės pakarantės, miško, Vingio parko.. o pamatęs, kad iki Vilniaus maratono dar 6 savaitės, nusprendžiau, kad dar yra pakankamai laiko pasiruošti padoriai subėgti pusmaratonį.  Dabar būtent pusmaratonis yra ta distancija, kuri  mane domina labiausiai.. Šiaip dar įdomu 5 km ir 10 km, ultra distancijos, labai kabina trailas, žiauriai noriu į kalnus… Žodžiu daugmaž viskas, kas yra virš 5 km, bet nėra maratonas :) Dar kartą bėgti maratoną nesijaučiu pakankamai iki jo priaugęs – tiesiog įveikti nebeįdomu, o norint įveikti greitai reikia didelio pasirįžimo ir atsidavimo ne 6 savaites, o bent 6 mėnesius.. jaučiu, kad kol kas tai ryškiai per daug įsipareigojimo :)

Pasiruošimas pusmaratoniui per 6 savaites

6 savaitės formai atgauti nėra daug, bet nėra ir labai mažai :) kadangi visada per varžybas norisi subėgti kiek įmanoma greičiau, o laiko pasiruošti šįkart nėra daug, bandysiu šiek tiek rizikuoti ir per likusį laiką koncentruotis tik į greitį… ištvermės treniruočių neatsisakysiu, bet jos bus nustumtos į antrą planą.. taigi planuoju daryti po dvi greičio treniruotes (intervalai + tempinis) per savaitę plius ilgabėgį savaitgaliais. Savaime aišku tarpuose įsipaišys lengvi bėgimai atsistatymui.. Liuks trims savaitėms iki varžybų tempinių bėgimų atsisakysiu, o juos pakeisiu intervalas – viena treniruotė savaitėje bus skirta ilgesniems po 1,5 – 2 km, kita – trumpesniems po 200 m intervalams.. Na o paskutinė savaitė bus teiperiui ir jėgų kaupimui. Netruiu pakankamai teorinių žinių, kad suprasčiau ar toks planas yra geras, ar blogas.. bet turiu pakankamai noro tai išsiaiškinti ir Vilniaus maratono metu pamatyti kokie bus vaisiai – saldūs ar kartūs :)

Tiesa, jei kam kilo klausimas dėl 6 savaičių iki maratono, turiu pasakyti, kad įrašą pradėjau rašyti praėjusią savaitę.. Taigi iš esmės jau vieną savaitę treniruojuosi ir dar 5 savaitės liko.. Pirmoji savaitė buvo skirta daugiau apšilimui ir įsivažiavimui į ritmą.. Visiškai laikytis numatyto plano nepavyko, bet startas duotas, žirgai pabalnoti ir juda pirmyn :)

Beje, pasiruošimo metu susiplanavau ir dvejas varžybas: 9 km Naktiniame trail bėgime ir 13 km Alytaus tiltų bėgime. Pirmosios varžybos  tikriausiai nieko neparodys, bet va Alytaus tiltai tai tikrai bus tikrai geras indikatorius, kuris kaip lakmuso popierėlis turėtų nuspalvinti mano galimybes Vilniaus maratono metu.

Žodžiu susitiksim Žolinių naktį prie Gėlos ežero!!

P.S. Gerai užsiriškit batų raištelius, nes galit ir nugriūti (taip rašau tikrai ne todėl, kad bučiau kada nugriuvęs :))