Liko dvi savaitės..

Dar atrodo visai neseniai rašiau, kad iki Vilniaus maratono liko lygiai du mėnesiai.. Tas laikas žiauriai greitai prabėgo ir dabar jau beliko varganos dvi savaitėlės.. deja mano stovykloje vis dar sklando nežinia :):) kol kas nedrįstu prognozuoti nei galimo rezultato, nei nusistayti tikslų.. Būtų paprasčiau, jei martonus bėgčiau nuolat.. bet taip tikrai nėra ir Vilniaus maratonas man asmeniškai yra neeilinis įvykis. Juk iki šiol vienintelis maratonas Druskinikuose buvo tiesiog treniruočių ciklo Vilniaus maratonui dalis. Pasiruošimo procesas ir nusitekimas buvo visai kitokie nei dabar.. Vilniaus maratonui užsiregistravau iškart po pernai nubėgto pusmaratonio ir mintys apie bėgimą sukasi jau visus metus.. treniruotėes prasidėjo nuo vasario, o rugsėjo 15d. galiausiai viską vainikuos visą ir leis įgyvendinti (arba ne:)) visas asmenines ambicijas bei tikslus :):) Taigi įvykis rimtas, o dėl treniruočių stygiaus susidariusi  nežinia iš tikrųjų gan stipriai nervina ir neleidžia atsipalaiduoti. Juk daug paprasčiau būtų viską žinot ir atspėt iš anksto.. nors tirkai ne :):)  tas žinojimas atimtų ir didžiąją dalį žavesio, todėl gal ir gerai, kad niekas neaišku.. taip juk daug įdomiau! :)

Blogiausias viską suvėlęs reikalas yra kelio traumelė, kurios padarinius vis dar šiek tiek jaučiu.. Išbrauktas pasiruošimo mėnuo ryškiai pakenkė formai ir smarkiai pakoregavo treniruočių procesą ir ambicijas. Normaliai pradėjau treniruotis prieš tris savaites, iš kurių rimtos buvo tik dvi paskutinės (pirmoji buvos skirta įsivažiavimui).. Taigi tik pradėjau treniruotis, o jau žiūriu, kad dvi savaitės beliko.. Iš esmės jau reikia pradėt ilsėtis ir kaupt jėgas, bet žinau, kda nesu pasiruošęs, todėl žiauriai norisi dar paart :) Kaip gausis taip, bet bandysiu nepamest galvos ir liksį laiką bėgioti labai saikingai.

Po vakar ilgos treniruotės iškilo dar vienas klaustukas. Bėgau 32 km lėtai ir supratau, kad iš esmės gale treniruotės organizmas dar nebuvo išsekęs ir jėgų turėjau pakankamai, bet kojos atsisakinėt pradėjo jau po kokio 20 km.. Taip kad lyg ir smarvės yra, širdelė daužosi normaliai, bet treniruočių trūkumas daro savo ir kojos rimtiems iššūkiams dar nėra pasiruošę.. Plius kai stabteldavau suvalgyt želiuką ir atsigerti (nors tie sustojimai buvo ir labai trumpi), po to apie minutę turėdavau šlubčioti, kol apšildavo kelienis ir galėdavau vėl normaliai bėgt..

Žodžiu dėl maratono situacija su dideliu klaustuku, bet jaučiu bandysiu lipt ant grėblio ir spaust maksimumą.. Jei pavyks, bus labai gerai :):) O jei ne – ką padarysi :):) Prognozes pasiliksiu sau ir viešai neskelbsiu, o po maratono jau pasakysiu ar esu patenkintas savo pasirodymu ar ne..

Taip pat paruošiau trasos schemą, kur sužymėjau kuriose (vieno) rato vietose turėtų būti kilometrų atžymos. Aišku žymėjimas nėra tikslus, nes man ratas gavosi 21,4 km.. bet bendram susipažinimui ir traos analizei manau turėtų praversti :)

Vilniaus_maratono_trasa