Vasaros tikslai

Bėgimo sezonas jau įsivažiavo, o artėjanti vasara verčia dar kartą peržvelgti bėgimo planus ir tikslus. Rezultatų atžvilgiu pasilieku prie tikslų iškeltų metų pradžioje, tačiau yra dar ir daug kitų dalykų, kuriuos norėčiau įgyvendinti.

Pirmasis šių metų bėgimas pavyko puikiai ir nuteikė optimistiškai. Trakuose viršijau savo lūkesčius ir pasiekiau geresnį rezultatą nei tikėjausi. Visgi neramina pats pasirengimo procesas. Iki šiol dėl įvairių priežasčių nepavyko sistemingai nuolatos sportuoti ir dėl to priėmiau keletą neteisingų sprendimų. Pirmiausia po beveik trijų savaičių minimalaus bėgiojimo (1-2 kartus per savaitę po 8-9km) nusprendžiau bėgti ilgą treniruotę. Išbėgus savijauta buvo puiki, todėl padidinau tempą.. bet galiausiai namo paskutinį puskilometrį dėl kojų skausmų turėjau pareiti pėškute. Užduotas per didelis tempas lėmė tai, kad pasitempiau raumenį.. dėl to kurį laiką treniruotis visai negalėjau. Blogiausiai, kad iš to nė kiek nepasimokiau ir vėliau buvo dar kelios panašios situacijos.. taigi čia susiformuoja pirmasis kompleksinis tikslas – kuo tiksliau laikytis treniruočių plano, išmokti geriau kontroliuoti tempą ir nepasiduoti emocijoms treniruočių metu.

Kita pamoka, kurią supratau po Trakų pusmaratonio – bėgimo technika.  Pas mane bėgimo technika tikrai nekokia. Iki šiol per daug dėmesio tam neskyriau, nes galvojau, kad bėgu visai neblogai.. visgi ir pelėdai pelėdžiukai gražūs, tai tikriausiai ir aš per daug savim didžiavausi :) Taigi tikslas Nr. 2 – bėgimo technikos tobulinimas, kad pradėčiau bėgti ne nuo kulno.

Trečiasis tikslas taip pat iš dalies susijęs su bėgimo technika. Norint bėgimo metu aukščiau kelti kelius, reikalingi ir viršutinės dalies, ypač pilvo preso raumenys. Taigi tikslas – skirti laiko viršutinės kūno dalies stiprinimui. Čia daugiau ne vasaros, o ilgalaikis tikslas, kuris tikiuosi taps įpročiu ir savaime suprantamu dalyku :)

Iki šiol aprašiau daugiau mažiau sunkiai apčiuopiamus ir išmatuojamus tikslus, todėl manau pats laikas sugalvot ir ką nors konkretesnio.

Konkretesni tikslai:

Subėgti bent tris treniruotes nebandytose trasose. Labiausiai patikusią aprašyti ir pasidalinti su visais.

Kadangi turiu tokią galimybę, reikia ja pasinaudoti ir sudalyvauti ilgoje treniruotėje su treneriu, normaliu maitinimu ir tikriausiai po to trenerio komentaru bei patarimais.

Manau tikslų šiai vasarai pakaks, o jei pavyks viską įgyvendinti bus pasiekti ir norimi rezultatai. Viską vainikuos Vilniaus maratonas, po kurio jau galėsiu konkrečiau apržvelgti savo 2013 metų bėgimo sezoną :)

P.S. Dar vienas tikslas – kadangi blogą kol kas skaitau tik aš vienas, tai visai norėčiau prisijaukinti dar bent keletą svetainės lankytojų. Ir taip pat bandysiu pakeisti svetainės dizainą, šito kol kas nepažadu, bet pasistengsiu :):)